Portfólió részletek
nagyít nagyít
A Vitamill márkasite központi eleme a márka(név) online kommunikációja, a márkához kapcsolható értékek megjelenítése és a közvetett márkaépítés. Ezeknek a céloknak a közvetítésére lényeges a megfelelő látvány és hangulati elemek alkalmazása: a szlogenek („Teljes értékű ízek, teljes értékű lisztből!”, „Sztárt csinálunk Önből!”), a Vitamill tradíciót és a megújuló hagyományt közvetítő design- és színvilág, a site látványát, megjelenését emelő animációs (flashes) technika.

A Vitamill márkasite többféle marketing és kommunikációs funkciót is ellát:

1. Információ: A honlap strukturált, gazdag információt közvetít a márkáról.
2. Érték-attitűd: Élő kapcsolatot teremt a márka és a márka által képviselt értékek között, elmélyítve ezzel a kapcsolatot a márka és a felhasználó között, azaz a márka körüli közösségépítés.
3. Reklám: Promóciós felületet biztosít a márkával kapcsolatos akciók kommunikálására. (kampányok, akciók, nyereményjátékok)
4. Interaktivitás: A számos interaktív alkalmazás elősegíti a potenciális vásárlók elérését (receptkönyv, vendégkönyv, hírlevél és a későbbiekben nyereményjáték), egy adatbázis létrehozását a későbbi direkt kommunikációhoz.
vissza